Misja

Nasza firma jest znanym i cenionym producentem i dostawcą wyposażenia sklepowego. Oferujemy nowoczesny, stylowy i przede wszystkim funkcjonalny sprzęt i umeblowanie obiektów handlowych. Dostarczamy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb oraz spełniające osobiste preferencje. Naszym celem jest dostarczanie produktów, które w znaczący sposób  uatrakcyjnią zakupy klientom, ułatwią pracę zespołu placówki handlowej i przyczynią się do jej sukcesu. Mamy wieloletnie doświadczenie oraz ugruntowaną pozycję na rynku. Naszymi klientami są zarówno wielkie sieci handlowe, jak również mniejsze sklepy. Pracujemy dla sklepów wszystkich braż.

Zaangażowanie

Cała filozofia Euro-Evolution opiera się na wartościach, które są głęboko zakorzenione w naszej firmie i są filarami, na których opierają się podstawowe zasady  i zobowiązania.
Nasza filozofia określa, kim jesteśmy, co robimy i dlaczego tak robimy. Określa zachowanie wszystkich tych, którzy są częścią naszego zespołu.
Jesteśmy konkurencyjni dzięki naszym wartościom:
– dbałość o klienta
– profesjonalna obsługa
– indywidualne podejście
– zasięg międzynarodowy
– szeroki wybór
– wysoka jakość
– zadowolenie nabywcy

 

Realizacje

  • Wytyczna

    Dyrekcja sklepu w bloku mieszkalnym otrzymywała liczne skargi od mieszkańców na uciążliwe hałasy powodowane użytkowaniem ciężkich metalowych wózków w supermarkecie.

  • Rozwiązanie

    Dostarczyliśmy do sklepu ciche i lekkie wózki wykonane z najlepszych tworzyw sztucznych. Skargi na dokuczliwe hałasy ustały, a sklep zyskał nowych, stałych klientów

  • Wytyczna

    Supermarket miał problem z kradzieżą metalowych wózków sklepowych. Wózki były wyprowadzane poza teren sklepu i sprzedawane na lokalnych skupach złomu.

  • Rozwiązanie

    Dostarczyliśmy klientowi wózki i koszyki wykonane całkowicie z tworzyw sztucznych. Kradzieże natychmiast ustały, a klienci sklepu mogą wygodnie robić zakupy.

  • Wytyczna

    Kompleksowe wyposażenie biura w krótkim czasie. Przejęcie zadania porzuconego przez nierzetelnego dostawcę.

  • Rozwiązanie

    Dzięki intensywnej pracy naszego zespołu, w ciągu 14 dni zaprojektowaliśmy, wyprodukowaliśmy i dostarczyliśmy meble wyposażając 2000m2 powierzchni biurowej. Dotrzymaliśmy ustalonego z klientem terminu. Dzięki temu zyskaliśmy zaufanie nowego partnera.

  • Wytyczna

    Supermarket zareagował na skargi klientów dotyczące niehigienicznego przechowywania bakalii sprzedawanych na wagę. Bakalie były sprzedawane z pudełek i otwartych koszyków, co powodowało również większe straty.

  • Rozwiązanie

    Zaaranżowaliśmy stoisko wyposażone w nowoczesne i estetyczne pojemniki przeznaczone do produktów sprzedawanych na wagę. Pojemniki są proste w obsłudze, można je łatwo czyścić. Przyczyniliśmy się do zwiększenia sprzedaży produktów na wagę i powiększenia różnorodności artykułów.